TAKUU JA HUOLTO

DataWerk Oy:n myymät tietokoneet ovat pääsääntöisesti käytettyjä, yritys ja kuluttaja koneita. Annamme kaikille käyteytyille tuotteille 1-12kk takuun, käytetyt koneet myydään
siinä kunnossa kuin ne myyntihetkellä on, jolloin käytetyille akuille emme myönnä takuuta. Uudet tuotteet, joita koskee valmistajan antama takuu, joka voi olla pitempi kuin
12kk (esimerkiksi 2-3 vuoden takuu), uusilla akuilla on valmistajan myöntämä 6-12 kk takuu, takuuaika ilmenee tuotetietojen yhteydessä. Asiakkaalla on mahdollisuus saada
tuotteesta lisätietoa ja kuvia sähköpostilla pyydettäessä, tai tuotteen voi käydä katsomassa paikanpäällä, ennen ostopäätöstä.

Jos tuotteessa on kuluttajansuojalain tarkoittama virhe, ostajalla on oikeus hyvitykseen. Ensijaisesti pyrimme korjaamaan virheen tai vaihtamaan tuotteen virheettömään tai vastaavaan
toiseen tuotteeseen. Toissijaisesti voimme harkita virheen hyvittävää hinnanalennusta. Kaupan purku on vasta viimeinen vaihtoehto.

Takuun aikana tehty huolto ja lähetyskulut huolton ja ostajan välillä ovat ilmaisia. Vianetsinnästä takuuaikana ja takuuajan jälkeen huoltoon tulleista laitteista laskutamme tarkastusmaksun
49,00€ vain, jos asiakas on toimittanut laitteen takuukorjaukseen tietoisesti turhaan tai sitä ei voi/kannata korjata tai tuotetta on käytetty väärin, tai vika on selvästi aiheutunut asiakkaan omasta
toimesta, esim. pudotettu tai kastunut, tällöin myös perimme mahdolliset lähetyskulut. Vaihdetun tuotteen takuu ei ala alusta, vaan jatkuu alkuperäisen ostopäivän mukaisesti.

Varmuuskopiointi

Ota varmuuskopiot kaikista tärkeistä ja henkilökohtaisista tiedoista ennen huoltoon lähettämistä. Vaikka vikasi ei liity kovalevyyn tai sisäiseen muistiin, DataWerk ei vastaa hävinneistä ohjelmista tai tiedoista.
Ohjelmisto viat ja ongelmat jotka johtuvat käyttäjän toimista, eivät kuulu takuunpiiriin, niiden korjaamisesta veloitetaan voimassa olevan hinnaston mukainen maksu.

Ennen kuin toimitat tuotteesi takuuhuoltoon, ole yhteydessä DataWerk:n asiakaspalveluun myynti.datawerk@gmail.com tai p.044 978 6590 ja kuvaile ongelma tai vika mahdollisimman tarkasti.
Liitäthän sähköpostiviestin mukaan tilausnumerosi. Asioidessassi puhelimitse etsi tilausnumerosi valmiiksi.

Tuotteen voi tuoda takuuhuoltoon DataWerk Oy:lle toimistolle, Vaahtotie 1 A 1  80160 Joensuu, tai tuotteen voi lähettää huolellisesti pakattuna Postin kautta, hyvitämme lähetyskulut jos huolto
on ollut aiheeton.

Palautus ja vaihto

DataWerkin yksityisasiakkailla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen oikeus vaihtaa, tai palauttaa koko tilauksesi tai osa siitä 14 vuorokauden kuluessa tilauksen vastaanottamisesta. Palautusoikeus
koskee vain käyttämättömiä ja myyntikelpoisia tuotteita, eikä se koske ohjelmistotuotteita tai palveluita. Huomaa, että tavaraa ei saa ottaa käyttöön, pakkausten tulee olla avaamattomia. Siksi onkin tärkeää
varmistaa jo etukäteen, että tuote on tarkoitukseen soveltuva. Ammattitaitoinen myyntimme auttaa sinua tarvittaessa valitsemaan sinulle sopivan tuotteen.

Mikäli asiakas antaa tilauksen yhteydessä yrityksen nimen, katsotaan, että ostajana on yritys. Tällöin kannattaa muistaa, että kuluttajansuojalain mukainen peruuttamisoikeus ei koske yrityksiä.

Etämyynnissä ei ole kuluttajansuojalain 6. luvun mukaisesti peruuttamisoikeutta, mikäli ostettu tuote on valmistettu tai muunneltu asiakkaan toiveiden mukaan eikä sitä voida myydä edelleen ilman
huomattavaa tappiota.

Jos haluat palauttaa tai vaihtaa tuotteita, voit toimittaa ne suoraan DataWerk Oy:lle toimistolle, Vaahtotie 1 A 1  80160 Joensuu tai palauttaa ne Postin tai Matkahuollon kautta huolellisesti pakattuina.
Ennen lähettämistä pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme kirjata palautuksen järjestelmäämme ja ohjeistaa asiassa tarkemmin, myynti.datawerk@gmail.com tai p.044 978 6590.
Liitäthän sähköpostiviestin mukaan tilausnumerosi. Asioidessassi puhelimitse etsi tilausnumerosi valmiiksi.

Jos asiakas peruttaa sopimuksen, DataWerk Oy palauttaa asiakkaalle tuotteen hinnan. Toimituskuluja emme palauta. Palautus tapahtuu asiakkaan ilmoittamalle suomalaiselle pankkitilille kymmenen (10)
arkipäivän kuluessa siitä kun palautettu tuote on saapunut DataWerk Oy:lle.


Ohje tuotteiden pakkaamiseen ennen lähetystä Postin kautta

Huoltoon tulevat tuotteet on pakattava huolellisesti ennen lähetystä. Mikäli alkuperäiset pakkausmateriaalit ovat tallessa, niitä on hyvä hyödyntää. Tietokoneet ja niiden osat ovat herkkiä kolhuille ja paketoinnissa
on kiinnitettävä huolellisuutta, jotta tuotteita suojaavia pakkausmateriaaleja on käytetty tarpeeksi eikä paketin sisältö pääse liikkumaan tai hölskymään. Takuu raukeaa, mikäli tuote vaurioituu postissa lähettäjän
huolimattomuuden vuoksi.

Uudet tuotteet
ALE!
-30%
Uusi
SUOJALAUKKU CD/DVD LEVYILLE
SUOJALAUKKU CD/DVD LEVYILLE
6,96 € 9,94 €